Nyt aktiivisuutta seuran sivuja varten

14.3.2019

Hei!

Nyt on siis hetki et laittelemme sivuja ahkerasti kuntoon. Talkoot löytyvät nyt seuran toimintaa sivuilta mutta myös jäsen sivuille tulee ilmoitus niistä ja saatte sähköpostissa ilmoituksen . Tämä edellyttää siis että otatte ja ilmoitatte ylläpidolle eli Maurille tai allekirjoittaneelle sähköpostinne, että puhelinnumeron jotta pääsette jäsensivuille.

tarvitsette siis sähköpostin jotta kirjautuminen onnistuu. Lähetämme salasanan jonka käytte vaihtamassa sitten omaan. JOS SALASANA UNOHTUU ? Laita viesti ak:lle tai Maurille niin käydään uus luomassa. Annettu salasana on voimassa kaksi päivää.

Huippua olisi jos nyt aktiivisuutta myös löytyis ideoihin mitä sivut kaipaa. Puheenjohtaja onkin laitellut keskustelupalstalle (jäsensivuilla) mitä laitettas ja muutettas, mut kuvia ja ehdotuksia jotta saataisiin sivuista edustava ja toimiva !

Yst. Miia R