Seuran toiminta poikkeusoloaikana

9.4.2020

Puheenjohtajan terveiset:

Korona epidemian johdosta vallitsevat olosuhteet vaikuttavat yhdistysten toimintaan ja rajoittavat kollektiivisia toimintoja; kokouksia ei voida järjestää, yhteisiä talkoita ei voida järjestää jne. Tämä valitettavasti vaikuttaa seuran toimintaan ja päätöksen tekoon.

Seurana lähestymme tulevaa metsästyskautta turvallisuus näkökulma edellä, ja johtokunnan kokoukset ja seuran kokoukset ovat jäissä kunnes poikkeusoloista johtuvat valtioneuvoston rajoitukset ovat poistuneet. Tämä koskee kaikkia seuran järjestämiä yleisiä tilaisuuksia.

Kokoontumis rajoitukset koskevat myös yhteisiä talkoita, eikä tästä johtuen seura voi järjestää yhteisiä talkootilaisuuksia. Jotta seurana emme täysin jäisi laakereille, on jokaisella jäsenellä omatoimisesti mahdollista edistää seuran toimintaa sekä riistanhoitoa suorittamalla omatoimisia talkoita seuran ja riistan hyväksi sekä kerryyttää talkookäynti-merkintöjä. Kannustankin jäseniämme olemaan aktiivisia ja jos esimerkiksi kalenterissasi olisi hyvin tilaa talkoilla, mutta et tiedä mitä voisit tehdä, niin ole yhteydessä allekirjoittaneeseen tai johtokunnan jäseniin, sillä tekemistä löytyy aina.

Toivotan jäsenille erittäin hyvää ja turvallista kevään jatkoa.

- Antti Paavola