Majan vuokraus hinnasto ja säännöt

Parhalahden Metsästäjät ry    15.07.2018

Pitkäkankaan metsästysmajan vuokraukseen liittyvä hinnasto:

Päiväkäyttö,vuokraus päättyy vuorokauden vaihteeseen (00:00)

Seuran jäsen                               10 € , agrekaatin käyttölisä 10 €

Ulkopuolinen henkilö                 50 € , agrekaatin käyttölisä 10 €

Vuorokausikäyttö, aika sovitaan vuokrauksen yhteydessä

Seuran jäsen                               20 € agrekaatin käyttölisä 10€

Ulkopuolinen henkilö                 100 €

Majanvuokraus sovitaan aina henkilövuokrauksena (esim. yhdistyksen edustaja), joka toimii samalla vuokrauksen yhteys-ja vastuuhenkilönä.

Majaisäntänä toimii Heikki Rönkkö puh. 045 2535643

kts majanvuokraukseen liittyvät erilliset ohjeet.

Parhalahden Metsästäjät ry

Pitkäkankaan metsästysmajan vuokrakäytön yleisohjeet

Metsästysseuran päätöksen mukaisesti majaa voidaan vuokrata seuran jäsenille tai ulkopuolisille lyhytaikaiseen käyttöön tämän ohjeiston mukaan, vuosikokouksen päättämin taksoin.

Nylkyvajaan tai kellariin ei vuokraajalla ole pääsyoikeutta.

Majan vuokraus

Vuokrauksesta on tehtävä sopimus, joka määrittelee vuokra-ajan, hinnan ja muut vaihtoehdot. Vuokranmaksua varten annetaan tilisiirtokortti ja ilmoitetaan rahastonhoitajalle.

Vuokraussopimus tehdään aina henkilökohtaisena vuokrauksena ( esim. yhdistyksen edustaja) henkilön toimiessa tällöin vuokrauksen yhteys-ja vastuuhenkilönä.

Yövyttäessä majalla

Vuokraaja käyttää omia vuodevaatteitaan ( täkit, tyynyt, lakanat tms )

Saunaa käytetäessä

Vuokraaja käyttää omia pyyhkeitä sekä pesuaineitaan

Avaimen luovutus sekä palautus

Sovitaan aina tapauskohtaisesti vuokrauksen yhteydessä

Majan siisteys

Vuokraajan on pidettävä maja siistinä. Jos luovutuksen jälkeen siisteys ei ole riittävä, majatoimikunta voi siivota/siivouttaa sen vuokraajan kustannuksella. Siivouskustannukset laskutetaan vuokraajalta, kuitenkin vähintään 100€

Tupakan poltto ja avotuli

Tupakan poltto alueella ja sisätiloissa on kielletty, paitsi pihan sepelöidyllä osuudella ja kodassa. Avotulen teko on kielletty muualla, paitsi siihen tarkoitetuissa paikoissa. Avotulta ei saa jättää vartioimatta. Lisäksi kynttilöiden polttaminen kodassa on kielletty.

Vieraat

Vuokraaja vastaa vieraistaan, myös kutsumattomista. kutsumattomat vieraat pyydetään poistumaan.

Alkoholi ja huumeet

Alkoholin käyttö tulisi pysyä kohtuudessa. Kaikenlaiset huumeet alueella on kielletty.

Vahingot ja vahingonteot

Vuokraaja vastaa seuran omaisuudelle aiheutuneista vahingoista ja vahingonteoista vuokra-aikanaan.

Generaattori

Generaattoria saa käyttää ja käynnistää vain siihen ohjeet saanut henkilö, sovittava vuokrauksen yhteydessä.

Vesiastiat ja kahvinkeittimet

Pakkasaikaan vesiastiat ja kahvinkeittimet on tyhjennettävä kaikesta vedestä ennen majan jättämistä tyhjilleen/kylmilleen, koskee myös sauna- ja pesutiloja.

Ilmoitukset

Kaikki puutteet, ilmoitukset ym. yhteydenotot pidetään majatoimikunnan edustajaan, joka on mainittu vuokrasopimuksessa.

Majalla käytettävissä olevat tarvikkeet

Majalla on vuokraajan käyttöön wc-paperia, keittoastioita,tarjoiluastioita, ruokailuvälineitä ym. jotka on palautettava käytön jälkeen paikoilleen pestyinä. Pyyhkeet, pesuaineet ym. on vuokraajan hankittava

Roskat

Roskat on kerättävä roskapusseihin, jotka vuokraaja vie mennessään. Roskien poltto alueella on kielletty myös tulisijoissa.